Metal Dünyası

Çelik

Demir

Maden

Alüminyum

Döküm

E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
Werner M. Dornscheidt, Neredeyse 37 Yıl sonra Messe Düsseldorf’tan Ayrıldı

Wolfram N. Diener, 1 Temmuz 2020’de CEO olarak başarılı olacak. Erhard Wienkamp ve Bernhard J. Stempfle yönetim ekibini tamamlayacak.

 

Werner M. Dornscheidt Messe Düsseldorf’a damgasını vurdu: kurumsal stratejisi, uluslararası görünümü, son teknoloji ürünü binası, dijital dönüşümü ve finansal istikrarı. Başkan ve CEO olarak yaklaşık 17 yıl sonra - ve yaklaşık 37 yıldır şirkete hizmet veren - Werner M. Dornscheidt şimdi 30 Haziran 2020’de görevinden istifa edecek. Giden CEO “Ticaret fuarları benim hayatım” diyor. “Tüm bu yıllar boyunca ekibimle birlikte geliştirdiklerimiz bugün şirkete fayda sağlıyor. Şu anda şartlar zor olsa da, ‘benim’ şirketimin emin ellerde olduğunu bilmek rahatlatıcı. Ekip halihazırda yeniden başlatma ve daha fazla dijital eklenti geliştirmekle meşgul, böylece Messe Düsseldorf da gelecekte bugün başarılı, saygın bir şirket olarak kalacak. Katkımı yaptım. ”

 

Kârlı, sübvansyonsuz yönetim ve finansal istikrar, Dornscheidt döneminin iki ticari markasıdır. Messe Düsseldorf Grubu liderliğinde son tam iş yılını% 28.7 artışla 378.5 milyon EUR’ya (önceki yıl: 294 milyon EUR) kapattı. Vergi sonrası grup kazançları 2019’da iki kattan fazla 56,6 milyon EURO (önceki yıl: 24,3 milyon EUR) oldu. 2004 yılında, Messe Düsseldorf Grubu% 6.4’lük bir yatırım getirisi ve% 34.4’lük bir çekirdek sermaye oranı yayınladığında Dornscheidt şirketin CEO’su oldu. Yatırım getirisi son zamanlarda% 14.8’e ve çekirdek özkaynak oranı% 66’ya yükseldi.

 

Tüm bunlar, Corona salgınının etkilerini tamponlamak için en iyi önkoşullardır. Wolfram N. Diener, Messe Düsseldorf’a 2018 yılından bu yana Operatif İşletme Genel Müdürü olarak hizmet veriyor ve 1 Temmuz 2020’den itibaren İcra Kurulu Başkanı olarak görev yapacak. “Bana duyduğum güvene çok sevindim. Werner Dornscheidt’in başarıları üzerine mükemmel bir şekilde dayanabilir ve birlikte önümüzdeki zorlukları artırabiliriz. ” ; ve ne kadar önemli: güçlü bir ekip. ”

 

Kazan-Kazan Durumu Olarak Uluslararasılık
Werner Dornscheidt her iki temayı da kararlılıkla yönlendirmiştir. 2004 yılında Messe Düsseldorf’un 104 ülke için 65 yabancı temsilcisi varken, bugün 77 yabancı temsilcilik 141 ülkeye bakıyor. Düsseldorf’taki yabancı katılımcıların payı% 58’den son zamanlarda% 73,4’e, yabancı ziyaretçilerin payı% 34’ten% 37,1’e yükseldi. Dornscheidt “Bu uluslararası konukların tümü kente yarar sağlıyor” diyor. Münih merkezli ifo Enstitüsü tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Düsseldorf’un ticaret fuarı ve kongre işi sadece Almanya’da (Düsseldorf’ta: 1,66 milyar Euro) yıllık 2.98 milyar Euro satış gerçekleştirerek 27.692 iş (Düsseldorf’ta 16.664 Euro) ve 567 milyon Euro üretiyor. ek vergi geliri (36.3 milyon Euro). Endüstrinin çok sayıda sektörü, yetenekli zanaatkarlar, fuar standı inşaat şirketleri, catering, konaklama, perakende ve yerel toplu taşıma. Bu nedenle Dornscheidt şunları vurgulamaktadır: “Ticaret fuarı faaliyetlerine hızlı bir şekilde yeniden başlanması çok daha önemlidir. Ekibim şu anda yeniden başlamak için konseptler üzerinde çalışıyor ve bunu başaracağını biliyorum. ”

 

Büyüme Motorları Olarak Global Portfolyolar
Şirketin Werner Dornscheidt öncülüğündeki stratejik yönelimi uluslararası büyümeye kesin olarak katkıda bulundu. Düsseldorf’un yurtdışında düzenlenen en fazla sayıda etkinliğe sahip dört numaralı 1 fuarı aşağıdaki “Global Portfolyolar” altında gruplandırıldı: “K” plastik ticaret fuarını kapsayan ambalaj ticaret fuarı interpack, “Plastics & Rubber” içeren “İşleme ve Ambalaj” , Tıbbi teknoloji ticaret fuarı MEDICA ve “Metal ve Akış Teknolojileri” dahil olmak üzere “Sağlık ve Medikal Teknolojileri”, o zamandan bu yana küresel genişlemenin itici gücü olarak hizmet veren kablo, tel ve tüp ticaret fuarları tel ve tüp ile birlikte.

 

Werner Dornscheidt, teknik sergi, işlevsellik, kolaylık ve mimari açısından Düsseldorf Sergi Merkezi’nin geliştirilmesine odaklanmıştır. Bu “müşteriler için hem rekabetçi hem de çekici kalmak amacıyla” yapıldı Dornscheidt. 2019 sonbaharında 12.000 metrekarenin üzerinde bir alana sahip Salon 1’in işletmeye alınmasından sonra bu yıl, 7.800 metrekarelik 20 m yüksekliğindeki dirsekli çatısı ile yeni Güney Girişinin tamamlandığını göreceksiniz. Dornscheidt, “Sonbaharda ticaret fuarı faaliyetlerini yeniden başlatma zamanı geldiğinde Messe Düsseldorf, yeni bir mimari vurguya sahip olacak.” Mart ayındaki kilitlenmeye kadar bitişikteki 1. Salon baştan itibaren tamamen ayrılmıştı.

 

Digital Messe Düsseldorf için çığır açan
Werner Dornscheidt aynı zamanda dijital sunum olanaklarının daha da geliştirilmesini sağladı. Dornscheidt, “Online portallarımızda ticaret fuarlarımız yılın 365 günü uzun süredir faaliyettedir. Messe Düsseldorf burada katılımcıların kendilerini ve ürünlerini multimedya formatında sergilemelerini ve diğer endüstri temsilcileriyle iletişim kurmalarını mümkün kılıyor. Messe Düsseldorf, müşterilerinin içeriğini daha çekici ve kullanıcı dostu hale getirmek için sürekli çalışmaktadır. Ticaret fuarı formatının dijitalleşmesi, şirketin bir bütün olarak dijital dönüşümü ile el ele gitti. “Bu, Covid-19 sırasında ve sonrasında işe yarar,” diye ekliyor Dornscheidt.

Kalbin Projeleri: “Deutsches Haus” ve SAVE FOOD
Adil ticaretin yanı sıra, Werner Dornscheidt’in şu sözlerle yaptığı iki proje vardır: Olimpik ve Paralimpik Oyunlar sırasında Alman Evi ve SAVE GIDA girişimi. 20 yıl önce Dornscheidt, o zamanki Ulusal Olimpiyat Komitesi tarafından Sydney’deki 2000 Olimpiyatları sırasında Alman Evi’ni organize etmek için şahsen görevlendirildi. Onun rehberliği altında Alman Evi sürekli olarak daha da geliştirildi, Deutsche Sport Marketing (DSM) tarafından görevlendirildi ve şimdi Alman Olimpiyat ve Paralimpik ailesinin ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor.

 

Interpack 2011 vesilesiyle, Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) ile işbirliği içinde, bir süre sonra Birleşmiş Milletler Çevre Programı (UNEP) tarafından da katıldı. Amaç: gelişmiş ve az gelişmiş ülkelerde gıda kayıplarıyla ekonomik yollarla mücadele etmek. Şimdi 1000’den fazla şirket, araştırma enstitüsü ve STK girişimi destekliyor. Bu Dornscheidt hakkında yorum yapmak şöyle diyor: “Bu kadar uzun süredir ticaret fuarı işindeyken ve tüm dünyayı gördüğünüzde, sosyal sorunlara kör bir göz atamazsınız, ancak sorumluluk almanız gerekir. Bunun hakkında konuşmak iyi değil, bir şeyler yapmalısın! ”

 

Gelecek İçin Mükemmel Konumlandırılmış
Gelecekte, şirketin kaderi Wolfram N. Diener ve ekibinin eline geçecek. Erhard Wienkamp (Fuar Yönetimi Genel Müdürü) ve Bernhard J. Stempfle (Finans ve Teknik Operasyonlar Genel Müdürü, Dijital Strateji ve İletişim) Genel Müdürler Yönetim Kurulunu tamamlayacaklar. Werner M. Dornscheidt, Yönetim Kurulu’na yeni atamalara ikna oldu: “Piyasalar değişiyor, dünya daha uluslararası, dijital ve karmaşıklaşıyor. Covid-19 salgını benzeri görülmemiş zorluklar getiriyor. Yıllarca süren ticaret fuarı deneyimime baktığımda Wolfram Diener, Bernhard Stempfle ve Erhard Wienkamp, Messe Düsseldorf’u Corona krizinde yönlendirmek ve gelecek için kutup pozisyonuna yerleştirmek için ideal bir üçlü.”

Paylaş Tweet Paylaş
5164 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM