Metal Dünyası

Çelik

Demir

Maden

Alüminyum

Döküm

E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
2018 Reform Civata’nın Yılı Olacak
Nisan ayında yeni üretim tesisine taşınacak olan reform civata, 2018 için heyecanlı. 5 Milyon dolarlık yeni tesisin devreye alınması ile birlikte  ihracat payı ve ürün gamı da değişecek.
 
Reform Civata Genel Müdürü Tayfun Bora, yeni üretim tesislerini devreye almaya hazırlandıklarına dikkat çekerek, “2018 bizim yılımız olacak. Çok uzun yıllardır Kartal bölgesinde faaliyet gösteriyorduk. Nisan ayı ile birlikte Tuzla’daki yeni tesisimize taşınmayı planlıyoruz” diye konuştu. 
 
Yeni tesis yatırım maliyetinin yaklaşık 5 milyon dolar olduğuna dikkat çeken Bora, “Avrupa ve Uzak Doğu’dan getirdiğimiz yeni makine parkurlarımızın kurulması için gün sayıyoruz” dedi. Kalite sistemlerine ve otomasyon konusuna yatırımlarının bulunduğunu belirten Bora, Endüstri 4.0 ile ilgili de çalışmalar yaptıklarını söyledi. 
 
İHRACATIN PAYI NE OLACAK ?
Otomotiv, beyaz eşya, inşaat ve pencere sektörlerine üretim yaptıklarını kaydeden Bora, yeni dönemde toplam satışlar içerisinde ihracatın payını artırmayı hedeflediklerini söyledi. 
 
Yeni iharacat bağlantıları kuracak olmanın heyecanı içinde olduklarını dile getiren Bora, “İhracatın yüzde 20 olan payını yüzde 55 seviyesine yükseltmeyi planlıyoruz” dedi.
  
LANSMAN YAPILACAK
Daha modern ve daha teknolojik bir üretim tesisi ile faaliyetlerine devam edecek olmanın Reform Civata’nın rekabet gücünü de tetikleyeceğine dikkat çeken Bora, yeni tesisleri için bir lansman da planladıklarını söyledi. 
 
ÜRÜN GAMI DEĞİŞECEK Mİ
Reform Civata’nın kuruluşundan bu yana özel ürünler üretme odaklı bir yapısı olduğunu hatırlatan Bora, yeni süreçte özel ürün gamına ek olarak standart ürünlere de yöneleceklerine dikkat çekti. 
 
KURUMSAL KİMLİK DEĞİŞTİ
35 yıldır bağlantı ekipmanları sektöründe faaliyet gösterdiklerinin altını çizen Bora, “Şirketin logo ve kurumsal kimliğini baştan aşağı yeniledik. Fastener Fair Turkey 2018 İstanbul’da oldukça dikkat çektik. Bundan sonra İstanbul ve Stuttgart’daki bağlantı elemanları fuarlarının yanı sıra ABD, Avrupa, Brezilya, İtalya’daki fuarlara da katılacağız” dedi.
 
Paylaş Tweet Paylaş
6249 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM