Uç Nokta Koruma Platformlarının (EPP) lider sağlayıcısı ESET, EPP çözümü ESET PROTECT kapsamında hazırladığı Uç Nokta Koruma Platformları raporuyla 2023 Gartner Peer Insights Voice of the Customer ödüllerinde ‘Müşterilerin Tercihi’ ödülünü aldı.
Gartner Peer Insights, son kullanıcı profesyoneller için kurumsal teknoloji çözümlerinin doğrulanmış, ilk elden incelemelerini ve derecelendirmelerini sunan halka açık bir platform. Voice of the Customer, BT karar vericilerine genel bir bakış açısı sağlamak amacıyla Gartner Peer Insights’ın bir pazardaki incelemelerine özel bir metodoloji uygulayarak hazırlanan belge niteliğinde. Gartner Peer Insights Customer Choice ödülünün kazananları, ürün ya da hizmetlerle ilgili deneyime sahip son kullanıcı profesyonellerin geri bildirimleri ve oylarıyla belirleniyor. Ödül, ESET’in hem Genel Deneyim hem de Kullanıcı İlgisi ve Ürünü Sahiplenme alanında pazar ortalamasını tutturduğu ya da aştığı anlamına geliyor. Rapora göre, ESET için yapılan Gartner Peer Insights yorumlarının yüzde 97’si 5 ya da 4 yıldızlı yorumlardı.
Yapılan yüzlerce yorumda müşteriler, ürün kapasiteleri, satış deneyimi, dağıtım deneyimi ve destek deneyimi alanlarında ESET PROTECT’ten olan memnuniyetlerini dile getirdi. Rapor, satıcıların incelemelerini bir araya getiriyor. Bir çözümün uygulanması ve işletilmesiyle ilgili doğrudan meslektaşların deneyimlerine odaklanıyor. ESET ayrıca müşterilerimizden ve meslektaşlarımızdan yüzde 91 ‘Tavsiye Ederim’ skorunu alarak Totalde Müşterilerin Tercihi ve EMEA bölgesi için Müşterilerin Tercihi olarak ödülün sahibi oldu.
ESET PROTECT, gerçek dünyadaki müşteri ihtiyaçları temel alınarak oluşturulmuştur ve işletmelerin değişen güvenlik gereksinimlerine yanıt vermek için sürekli olarak geliştirilmektedir. Günümüzde müşteriler şunlardan faydalanmaktadır:
• Gelişmiş tehdit koruma ve algılama teknolojileri;
• Ölçeklenebilir ve desteklenen yönetilen algılama ve yanıt hizmetleri;
• Otomatik güvenlik açığı değerlendirmesi;
• Yama yönetimi becerileri
ESET Kurumsal Çözümler Departmanı Başkan Yardımcısı Pavol Balaj ödülle ilgili şunları söyledi: “Bu ödülün doğru yolda olduğumuzun, dijital yolculuklarında müşterilerimizin sürekli yanında olma ve onları korumaya olan taahhüdümüzün bir karşılığı olduğuna inanıyoruz. Çözüm geliştirme konusunda karar verme aşamasında bize yardımcı olan düzenli müşteri geri bildirimleri için minnettarız. Müşterilerimizin siber güvenlik ihtiyaçlarının en dikkatli ve özenli şekilde karşılanmasını sağlamak için mükemmeliyet arayışında çalışmalarımıza ve inovasyonlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Müşterilerin Tercihi ödülünü almak bizi çok mutlu etti çünkü bu ödülün kazananı işletme araçlarımızın düzenli kullanıcılarının takdiriyle belirleniyor. Bu ürünümüzü her gün kullanan kişilerden doğrudan rapor almaya benziyor. Bizce bu ödül, kurumsal çözümlere olan yaklaşımımızın müşterilerimizi, hizmetlerimizi kullanmayı düşünmeye başladıkları andan sözleşme, dağıtım ve günlük kullanıma kadar her alanda memnun ettiğinin bir göstergesi.”